GOVORNICI 12. MAKK 2024.
Alka Vuica, osebujna kantautorica i tekstopiskinja, jedna je od autentičnih glasova domaće pop scene, koja od kraja 80-ih vješto spaja široku paletu ritmova i poetsku naraciju. Njeni stihovi, pisani za ikone poput Josipe Lisac i Dina Dvornika, ostavili su trag u kolektivnom sjećanju publike i učvrstili je kao jednu od najistaknutijih autorica na Balkanu. Na MAKK dolazi u ekipu panela “Sve najgore” i za publiku priprema razne zgode koje su je zadesile kroz karijeru.
Aljoša Šerić je Porinom nagrađivani glazbenik, pjevač, gitarist benda Pavel, a nekada i benda Ramirez. Šerić, srce i duša Pavela, kroz svoje glazbeno stvaralaštvo sklada emotivne i melodične melodije koje su osvojile publiku i kritiku. Nije toliko poznato da je Šerić već dva desetljeća i odvjetnik, a od 2012. godine je redovni član Hrvatskog društva skladatelja. Kako iz njegove perspektive – i poslovne i privatne – izgleda proboj AI-a u kreativne domene društva? O tome pjev-, pardon, priča, u panelu "Generativna umjetna inteligencija, autorsko pravo i kreativne industrije".
Ante Magzan (Afekt) iskusan je i priznat stručnjak za strateško brendiranje i komunikaciju, s bogatim korporativnim i menadžment iskustvom. Jedan je od osnivača i pokretača niza uspješnih projekata na domaćem tržištu među kojima se izdvajaju klik.hr, iskon.hr, tportal.hr, max adsl, max tv, net.hr i HUB385. Godine 2023. na MAKK-u je održao inspirativnu prezentaciju "Future Now!" a sad se vraća s najnovijim vijestima i trendovima u odnosu umjetne inteligencije i umjetnika, kao sudionik rasprave "Generativna umjetna inteligencija, autorsko pravo i kreativne industrije".
Antun Tomislav Šaban je skladatelj i glavni tajnik Hrvatskog društva skladatelja (HDS). Kroz svoju karijeru, stekao je iznimno bogato iskustvo u glazbenoj industriji te je angažiran je u brojnim projektima koji podupiru kulturnu i glazbenu baštinu Hrvatske. Jedan je od utemeljitelja European Composer and Songwriter Alliance (ECSA), krovnog saveza europskih skladateljskih udruga koji promovira interese glazbenih stvaralaca u okviru kreativne industrije. Ispred HDS-a će raspravljati o financijskim poticajima za glazbene autore i njihove tvrtke u raspravi "A gdje smo tu mi? Poticanje kreativnih industrija".
Bojan Mušćet je istaknuti hrvatski novinar, urednik, publicist, konzultant i IT analitičar, koji se profesionalno bavi glazbenom kritikom od 1981. godine. Njegovi tekstovi i analize o popularnoj glazbi objavljivani su u brojnim medijima. Od 2002. do 2022. pisao je za Cantus, list Hrvatskog društva skladatelja. Unazad nekoliko godina Mušćet je član uredništva portala Glazba.hr, gdje objavljuje kolumne u kojima razmatra glazbeno-poslovne fenomene poput onoga o kojemu će govoriti u panel raspravi "Baby Lasagna Boom – i što će biti dalje?".
Bruno Džaić magistrirao je na Pravnom fakultetu u Osijeku, a vježbenički staž odradio je u odvjetničkom društvu Hanžeković & Partneri. Radio je kao savjetnik u Općinskom kaznenom državnom odvjetništvu i u Županijskom državnom odvjetništvu u Zagrebu. Na Pravnom fakultetu u Zagrebu je doktorand iz kazneno pravnih znanosti, te ima vlastiti odvjetnički ured i bavi se s kaznenim pravom i srodnim pravima. Na MAKK dolazi kao stručno lice uputiti glazbenike i publiku u pravne regulative i mogućnosti u borbi protiv uvreda, kleveta i drugih djelia protiv časti i ugleda, na panel raspravi "Hajde da ne ludujemo – mentalno zdravlje glazbenika".
Christopher Peter Marcich je ravnatelj Hrvatskog audio-vizualnog centra (HAVC), koji se bavi razvojem i implementacijom strategija za poticanje audiovizualne produkcije, s posebnim naglaskom na promociju hrvatskog filma i jačanje međunarodne suradnje. Njegovo iskustvo uključuje i koordinaciju programa potpora te organizaciju filmskih festivala i projekcija u zemlji i inozemstvu. Na MAKK dolazi ispričati nam kako će hrvatski filmaši i producenti profitirati od nedavnih zakonskih izmjena kojima se nezavisnim producentima "vraćaju" prethodno uplaćena fiskalna davanja, u panel raspravu "A gdje smo tu mi? Poticanje kreativnih industrija".
Dario Draštata je direktor diskografske kuće Dallas Records i jedno od prepoznatljivih imena glazbene industrije, s 26-godišnjim iskustvom u području diskografije i glazbenog izdavaštva. Član je Upravnog odbora Hrvatske diskografske udruge, predsjednik Regionalnog udruženja nezavisnih diskografa Balkan (RUNDA), te predsjednik Izvršnog odbora Europskog udruženja nezavisnih glazbenih izdavača (IMPALA). Kroz svoj rad u industriji, Draštata doprinosi razvoju glazbenog sektora, promicanju interesa nezavisnih izdavača i jačanju pozicije glazbe u regiji i Europi, a što on misli o vrućoj temi, poslušajte u diskusiji "Glazbeno hranjenje AI-a".
Davorin Penc je voditelj Sektora pravnih poslova i razvoja poslovanja HDS ZAMP-a. S dugogodišnjim iskustvom u upravljanju pravnim pitanjima i strategijama poslovnog rasta, Penc se ističe svojim stručnim pristupom u rješavanju složenih pravnih i poslovnih izazova. Njegovo vođenje sektora doprinosi još efikasnijem poslovanju i pravnoj sigurnosti organizacije, koja se, kao i sva druga svjetska društva za kolektivno ostvarivanje autorskih prava, suočava s mnogim nepoznanicama. Kako se HDS ZAMP postavlja prema izazovima UI, o tome će govoriti kao sudionik rasprave "Glazbeno hranjenje AI-a".
Dr. sc. Dino Gliha savjetnik je i zastupnik u području zaštite prava intelektualnog vlasništva te razvoja kreativnih i inovativnih projekata. Doktorirao je na temu interakcije između autorskog prava i prava tržišnog natjecanja, a trenutno dovršava subspecijalizaciju u području umjetne inteligencije na Sveučilištu u Oxfordu. Autor je brojnih znanstvenih i stručnih radova te govornik na raznim znanstvenim i stručnim skupovima. Svoje iskustvo rada u području kreativne industrije i umjetne inteligencije Dino Gliha će podijeliti na panel raspravi "Generativna umjetna inteligencija, autorsko pravo i kreativne industrije".
Dražen Baljak je glazbenik aktivan na domaćoj sceni od 1993. godine, kada je započeo karijeru s grupom Unlogic Skill, jednom od prvih europskih crossover grupa. Godine 1999. pridružio se grupi Let 3, dok je paralelno gradio i uspješnu DJ karijeru pod imenom Boo Dale. Osim toga, Baljak je dugogodišnji promoter, producent i organizator koncerata i festivala, a bio je suosnivač i booking manager jednog od najpoznatijih hrvatskih festivala – Hartere. Od 2022. godine predsjednik je Hrvatske glazbene unije i suosnivač Ureda za izvoz glazbe Hrvatska (We Move Music Croatia), i zbog svega toga neizostavan sudionik panela "Glazbeno hranjenje AI-a".
Šajeta, pravim imenom Dražen Turina, jedan je od pionira hrvatskog ča-vala, čiji humor i neposrednost čine srž njegova pristupa glazbi. Sa svojim osebujnim spojem satire, lokalnog čakavskog izričaja i ritmičnih, zaraznih melodija, postao je autentičan glas Istre i predstavnik urbane narodne scene koji nepogrešivo prati puls svoje publike. Šajeta ove godine na konferenciji zaposjeda moderatorsku stolicu i sa svojim kolegama nas vodi kroz najgore trenutne profesije “glazbenik”.
Dr. med. Hrvoje Handl, psihoanalitičar, psihijatar u Klinici za psihijatriju Sveti Ivan Zagreb i amaterski muzičar sudjelovat će u raspravi o mentalnom zdravlju glazbenika. O sebi kaže da je "rođen i školovan u Zagrebu, završio par škola i fakulteta, svirao na ulicama, u bendu Duo Nos plus za novac, a u bendu Lista čekanja za ništa. Sretno razveden kao naša obala, zaljubljen strastveno u ludilo i bogat jer ima dvoje djece, prijatelje, svoj divan tim i Ljubav. Uspjeh i titule ne voli, ljude da."
Prof. dr. sc. Hrvoje Lisičar je izvanredni profesor Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, specijaliziran za pravo informacijskih tehnologija, elektroniku i privatnost, s brojnim znanstvenim radovima i međunarodnim projektima u svojoj karijeri. Nakon stjecanja doktorata 2012. godine, aktivno predaje na različitim studijima, uključujući teme poput cyber sigurnosti, elektroničkih medija i zaštite osobnih podataka. Sudjeluje u važnim znanstvenim projektima Hrvatske zaklade za znanost te je od 2019. predsjednik odbora za komunikacije i informaciju u Hrvatskom povjerenstvu za UNESCO. Na drugom danu konferencije moderirat će raspravu "Generativna umjetna inteligencija, autorsko pravo i kreativne industrije".
Prof. dr. sc. Igor Gliha je profesor na Pravnom fakultetu u Zagrebu, specijaliziran za građansko pravo, autorsko pravo, sportsko pravo i intelektualno vlasništvo. Autor je stotinjak radova i sudjelovao je u više od 80 međunarodnih znanstvenih skupova, a kao stručnjak bio je član radnih skupina za pregovore o pristupanju Hrvatske EU i višekratni predstavnik u World Intellectual Property Organization (WIPO). Osim što je član Akademije pravnih znanosti Hrvatske, predsjednik je Hrvatskog društva za autorsko pravo i ALAI Hrvatska, te je dobitnik nagrade HAZU za doprinos društvenim znanostima. Kao tradicionalno dobar domaćin drugog dana konferencije, moderirat će raspravu "Glazbeno hranjenje AI-a".
Ines Prajo je talentirana autorica koja se krije iza brojnih bezvremenskih hitova čiji stihovi su osvojili publiku, a već s 18 godina ostvarila je prvu ozbiljniju autorsku suradnju. Izvan pop glazbe, potpisuje nekolicinu kazališnih predstava, koautorica je songova za dva mjuzikla i autorica glazbe dvaju albuma dječjih pjesama. Poznata je po suradnjama s glazbenicima poput Massima, Prljavog kazališta, Antonele Doko i drugih, čiji su stihovi duboko ukorijenjeni u glazbenu scenu, pa će upravo zbog toga iznijeti svoje viđenje važnosti brige o mentalnom zdravlju u tom svijetu, za što je čeka spreman stolac na ovom panelu na MAKK-u.
Ivana Kindl jedna je od najboljih hrvatskih vokalistica čiji je upečatljiv glas i autorski potpis prožet snažnim emocijama. Izdala je niz uspješnih albuma i hitova koji se i dalje vrte na radiju. Njezine pjesme se često bave temama poput ljubavnih zavrzlama i životnih izazova, a sve to obavijeno daškom iskrene ranjivosti. Uvijek je otvoreno pričala o važnosti brige za mentalno zdravlje, a svoje osobne priče podijelit će i na konferenciji u sklopu panela "Hajde da ne ludujemo – mentalno zdravlje glazbenika".
Katarina Moškatelo ime je koje već 20 godina povezujemo s ugodnim glasom koji je postao njen zaštitni znak. Karijeru iza mikrofona započela je u Splitu na Radio Rivi i Totalnom FM-u, a nastavila graditi u Zagrebu. Na Anteni Zagreb je izbrusila radijski zanat, ali i spikerske i prezenterske sposobnosti koje su je dovele do suradnji s klijentima u samom vrhu poslovanja u Hrvatskoj i regiji. Njezin baršunasti vokal vodit će nas kroz prvi dan konferencije i pomoći da još više uživate u raspravi o fenomenu Baby Lasagne, koju će moderirati.
Katarina Radić je iskusna pravna savjetnica specijalizirana za autorska prava s više od 18 godina rada u Hrvatskom društvu skladatelja (HDS ZAMP). Njezin rad obuhvaća širok spektar pravnih i operativnih aktivnosti, od savjetovanja u području autorskih prava i pripreme normativnih akata do licenciranja i suradnje s brojnim domaćim i međunarodnim partnerima. Kao diplomirana pravnica, akademska glazbenica i Specijalist za odnose s javnošću, Katarina ima bogato iskustvo u radu s klijentima i nositeljima prava, kao i u analizi sudske prakse. Kao aktivna članica Hrvatskog društva za autorsko pravo HDAP – ALAI na konferenciji će održati izlaganje na temu "Primjena trostupanjskog testa na rudarenje teksta i podataka u treniranju generativne umjetne inteligencije".
Krešimir Šustić odnedavno je vlasnik agencije za odnose s javnošću, a prije osnivanja vlastite agencije, iskustvo u struci stjecao je radeći u renomiranoj zagrebačkoj PR agenciji. Završio je preddiplomski studij odnosa s javnošću na Sveučilištu VERN', na kojemu je bio nagrađen rektorovom nagradom. kao prijatelj Marka Purišića istaknuo se radom u odnosima s javnošću na projektu Baby Lasagna. "Od trenutka kad me Marko nazvao i pustio mi 'Rim Tim Tagi Dim', znao sam da je to – to", kaže. Praktički od istog trenutka aktivno sudjeluje u senzacionalnom uspjehu, vodeći mu odnose s javnošću. O suradnji unutar najužeg kreativnog tima Baby Lasagne govorit će na panelu "Baby Lasagna Boom – i što će biti dalje?".
Kristina Delfin Kanceljak je odvjetnica specijalizirana za pravo intelektualnog vlasništva, kulturu i medije, s dugogodišnjim iskustvom u tom području. Diplomirala je na Pravnom fakultetu u Zagrebu, a osim što surađuje s organizacijama za zaštitu autorskih prava u Hrvatskoj i inozemstvu, stalna je pravna savjetnica mnogih strukovnih udruga u kulturi. Kao pravna savjetnica Hrvatske glazbene unije (HGU) ulozi pruža pravnu podršku članovima te izvođačke udruge, posebno u području autorskih i srodnih prava. Također sudjeluje u edukativnim aktivnostima Unije, primjerice kroz serijal "HGU YouTube Sessions", gdje je održala predavanje pod nazivom "Glazbenici i pravo – velika ili mala muka". Nešto od bogatog iskustva iznijet će i kao sudionica panela "Glazbeno hranjenje AI-a".
Luka Kalember je marketing menadžer s bogatim iskustvom u vođenju različitih projekata, organizacije i menadžmenta. Tijekom svoje karijere, fokusirao se na kreativna i učinkovita marketinška rješenja, gdje je razvio stručnost u strategijama promocije i brendiranja. Koje marketinške vještine imaju kreativci a nemaju algoritmi umjetne inteligencije, o tome će govoriti u panel raspravi "Generativna umjetna inteligencija, autorsko pravo i kreativne industrije".
Luka Šulić, virtuozni je violončelist poznat po svom dinamičnom spoju klasične i crossover solo izvedbe, kao i po ulozi u globalnoj senzaciji 2Cellos. Ovaj glazbeni maestro obišao je poznate dvorane diljem svijeta, a kao član 2Cellos dijelio je pozornicu s legendama poput Sir Eltona Johna, osvajajući ogromne arene i stadione. Na MAKK dolazi upravo zahvaljujući svojom svjetskom uspjehu, komentirati trenutni i potencijalni budući uspjeh Marka Purušića na panelu “Baby Lasagna Boom – i što će biti dalje?”.
Maja Vidmar Klarić je direktorica Udruge za zaštitu, prikupljanje i raspodjelu naknada fonogramskih prava (ZAPRAF), jedine organizacije u Hrvatskoj koja se bavi zaštitom i raspodjelom naknada za iskorištavanje prava proizvođača fonograma. S pravnom pozadinom i višegodišnjim iskustvom, Maja je jedna od ključnih figura u promoviranju interesa diskografa i glazbene industrije u Hrvatskoj. Aktivno sudjeluje u raspravama o zakonodavstvu vezanom uz autorska i srodna prava, posebno u kontekstu digitalnog tržišta i streaming servisa – zato je jasno da bez nje ne može proći ni rasprava "Glazbeno hranjenje AI-a".
Martina Arapinac Radičević je odvjetnica i pravnica specijalizirana za područje intelektualnog vlasništva, autorskog prava i zaštite podataka, s dugogodišnjim iskustvom u radu s glazbenom i filmskom industrijom. Kao savjetnica i partnerica u renomiranim pravnim firmama, aktivna je u pružanju pravnih usluga i strateškom savjetovanju za kreativne industrije, a također surađuje s vodećim organizacijama za zaštitu prava u Hrvatskoj i inozemstvu. Njezino područje stručnosti obuhvaća i međunarodne projekte, a redovito sudjeluje na konferencijama i edukacijama vezanim uz zaštitu intelektualnog vlasništva. Zato je nezaobilazna sudionica rasprave "Generativna umjetna inteligencija, autorsko pravo i kreativne industrije".
Matija Cvek, mladi pjevač i kantautor, osvojio je publiku i radijski eter kao svježa vokalna senzacija s jasnim stilom. Pored pop i R&B zvuka kojim ovladava, Cvek emotivnim tekstovima i fantastičnim vokalom stvara jedinstvenu atmosferu koja publiku ostavlja bez daha. Konstantan rast i razvoj Matije Cveka dodatno gradi njegovu autentičnost, ali to ne znači da neprestano plovi tim vodama u savršenom miru i balansu, a više o tome otkrit će na panelu o mentalnom zdravlju glazbenika na MAKK-u.
Prof. dr. sc. Mihael Mišo Mudrić je izvanredni profesor na Katedri za pomorsko i općeprometno pravo, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu. U svojoj karijeri bio je i arbitar Stalnog izabranog sudišta pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, gdje je rješavao sporove s i bez međunarodnog obilježja. Doktorirao je 2013. godine na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Hamburgu kao stipendist Max Planck Instituta. Stručnjak je i u području međunarodnog prava i pravnih istraživanja, a njegov rad uključuje i akademsku djelatnost te savjetodavne projekte. Sudjelovat će u panel diskusiji "Generativna umjetna inteligencija, autorsko pravo i kreativne industrije".
Milan Majerović-Stilinović diplomirani je novinar s dugogodišnjim iskustvom u brojnim televizijskim, radio i internetskim medijima. Posljednjih desetak godina radi kao samostalni savjetnik za komunikacije i odnose s javnošću stručne službe ZAMP Hrvatskog društva skladatelja. Glavni je urednik programa Međunarodne autorske kreativne konferencije (MAKK) a ove će godine u ime glazbenih i drugih kreativaca postavljati pitanja, uključujući i neizbježno "A gdje smo tu mi?" u panel diskusiji o poticanju kreativnih industrija.
Najuspješniji kantautor tamburaške i pop glazbe, izvođač s dugogodišnjom glazbenom karijerom te tisućama nastupa po cijelom svijetu, diskograf, producent, bivši saborski zastupnik, Miroslav Škoro, vraća se na MAKK. Ove godine, uz ostatak zvjezdane posade, sudjeluje na panelu “Sve najgore” i iznosi na vidjelo najgore trenutke koje je proživio u glazbenoj karijeri.
Nenad Marčec je glavni direktor HDS ZAMP-a od 2009. godine, a pod njegovim vodstvom organizacija je značajno unaprijedila poslovanje i odnose s članstvom te ojačala suradnju s korisnicima glazbe, ali i samim autorima. Kako HDS ZAMP prati brojke i događanja oko Marka Purišića i na koji način može pomoći njemu i drugim mladim talentima da žive od glazbe, zahvaljujući sustavu ostvarivanja autorskih prava? O tome će govoriti u panel raspravi "Baby Lasagna Boom – i što će biti dalje?".
Nikola Jovanović je potpredsjednik Virgin Music Group Western Balkans i voditelj odnosa s javnošću za Universal Music Western Balkans. S 20 godina iskustva u glazbenom biznisu, menadžer je srpske glazbene senzacije Buč Kesidi, upravitelj Zadužbine Nikola Jovanović, i dopredsjednik Regionalne udruga nezavisnih diskografa (RUNDA). Trenutno radi s izvođačima kao što su Joker Out, Konstrakta, Magnifico i Baby Lasagna, zbog čijeg razvoja karijere i sudjeluje u raspravi "Baby Lasagna Boom – i što će biti dalje?".
Nina Obuljen Koržinek je ministrica kulture i medija Republike Hrvatske u svom trećem mandatu a MKiM redoviti pokrovitelj MAK konferencije. Kroz protekle se godine ministrica istaknula radom na unaprjeđenju medijske zakonodavne regulative i kao aktivna promotorica novih kulturnih projekata i inicijativa. Poticaji koje je njezino ministarstvo odnedavna namijenilo hrvatskoj filmskoj industriji pomoći će u prvom redu malim i mikropoduzetnicima. Oni su i razlog za širu raspravu o odnosu države i njezinih kreativnih stvaratelja svih branši: svoje planove i ideje na tom planu predstavit će na panel raspravi "A gdje smo tu mi? Poticanje kreativnih industrija".
Jedan od pionira promjena u svjetskoj glazbenoj industriji, Robert Singerman, dolazi na Međunarodnu autorsku kreativnu konferenciju iz New Yorka. S više od četrdeset godina iskustva u biznisu, održat će prezentaciju “New Digital Horizons: Innovative Sources of Income for Musicians” te predstaviti aktualne svjetske trendove i nove izvore prihoda za glazbenike, njihove zastupnike i suradnike kroz glazbeničke udruge. Singerman je poznat kao utjecajni poduzetnik koji je kroz karijeru bio i uspješan agent, menadžer, direktor izdavačke kuće, konzultant, producent i glazbeni supervizor.
Prof. dr. sc. Romana Matanovac Vučković je redovita profesorica na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, specijalizirana za intelektualno vlasništvo. Ona je pravna stručnjakinja čija su glavna područja građansko pravo, hrvatsko i europsko pravo intelektualnog vlasništva. Uz akademsku karijeru, aktivna je i u različitim stručnim i savjetodavnim tijelima, a iznimno je vezana uz glazbu: završila je Muzičku akademiju u Zagrebu, smjer klasična gitara, te poslijediplomski studij gitare na Sveučilištu "Mozarteum" u Salzburgu. Od 2018. godine obnaša dužnost predsjednice Hrvatskog glazbenog zavoda, kao prva žena na toj poziciji u 200-godišnjoj povijesti institucije. Na konferenciji sudjeluje u diskusiji "Kriteriji za određivanje tarifa u kolektivnom ostvarivanju s motrišta tržišnog natjecanja".
Sanja Doležal prava je ikona hrvatske pop kulture, čija karizma i glas ostavljaju neizbrisiv trag na domaćoj glazbenoj i televizijskoj sceni. Kao članica kultnih Novih Fosila, njen doprinos pop glazbi osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća učinio ju je svojevrsnim simbolom jednog neponovljivog vremena. Kroz dugogodišnju karijeru iskusila je brojne izazove, zbog čega će moderirati iznimno značajan panel "Hajde da ne ludujemo – mentalno zdravlje glazbenika".
Saša Jovetić je direktor tvrtke Maistral, koja pomaže poduzećima u implementaciji umjetne inteligencije za unaprjeđenje poslovnih procesa. Njegovo iskustvo u korištenju tehnologije i digitalne transformacije, s naglaskom na specijaliziranost u primjeni AI rješenja uvelike pridonosi konkurentnosti tvrtki u različitim industrijama. Pod njegovim vodstvom, Maistral je razvio rješenje "AI-R-Port", koje je pobijedilo na natječaju "Play Your Airport" u rujnu 2024. Ovo rješenje koristi WhatsApp za pružanje personaliziranih informacija putnicima u zračnim lukama, uključujući podatke o letovima i uslugama, te omogućuje prikupljanje bodova za popuste u duty-free trgovinama. Približit će nam razvoj AI modela i njihovu učinkovitost kao sudionik panela "Glazbeno hranjenje AI-a".
Siniša Petrović je profesor na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, specijaliziran za trgovačko pravo, pravo društava i europsko pravo. Osim akademske karijere, Petrović je bio aktivan u brojnim državnim i međunarodnim institucijama, uključujući rad u radnoj skupini UNCITRAL-a, London Court of International Arbitration, te kao arbitar na Court of Arbitration for Sport (TAS-CAS). Autor je više od 130 knjiga i članaka, a sudjelovao je u izradi propisa na području trgovačkog prava, tržišnog natjecanja i sportskog prava. Isto tako, njegov profesionalni angažman je obuhvatio i savjetodavni rad u Vladi Republike Hrvatske i Europskoj uniji. Na drugom danu konferencije sudjeluje u panel diskusiji "Kriteriji za određivanje tarifa u kolektivnom ostvarivanju s motrišta tržišnog natjecanja".
Jedan od najuspješnijih producenata na domaćoj glazbenoj sceni, Srđan Sekulović Skansi održat će listening session ove godine na MAKK-u i pokazati okupljenima zašto je dosad u karijeri surađivao s brojnim zvijezdama poput Dina Dvornika, Josipe Lisac, Tonyja Cetinskog, Songkillersa, Pavela, Psihomodo Popa i brojnih drugih. Skansi se istaknuo po tome što je doprinio radu pojedinih glazbenika i to ne samo s producentske, već i s autorske strane, a okušao se u raznim žanrovima, od rocka do popa i funka.
Zdenka Kovačiček je karizmatična diva domaće rock, jazz i blues scene. Poznata po beskompromisnom nastupu i interpretacijama koje izlaze iz žanrovskih granica, Kovačiček je dokazala da je "Žena za sva vremena", uvijek u središtu pozornosti zbog svoje jedinstvene glazbene strasti i hrabrosti. Zdenka će na MAKK-u sudjelovati na "autobiografskom", ali i zabavnom panelu “Sve najgore”.
Zvonimir Dusper Dus, iskusni zagrebački producent i autor, svoj je glazbeni put započeo u devedesetima. Kao kompozitor, tekstopisac, tonski majstor i sve što je trebalo između, kroz bogatu karijeru ostvario je više od 2 000 produkcijskih suradnji kroz veliki broj glazbenika izričaja — od funka, soula, elektronike i popa, preko jazza, sve do kazališne, ambijentalne i eksperimentalne glazbe, kao i glazbe za film i televiziju. Dus je predvodnik korištenja novih i modernih tehnologija u glazbi i glazbenoj produkciji, a stečeno iskustvo pomoći će mu kao sudioniku panela "Glazbeno hranjenje AI-a".