Od nepoznatog imena na glazbenoj sceni i rezerve za nastup na Dori, Baby Lasagna je strelovito stigao do drugog mjesta na Eurosongu, tri rasprodane Šalate i europske turneje “Meow Back 2025.” I to praktički zbog jedne pjesme? Kako to?

Način na koji je Marko Purišić postao zvijezda godine, šarmirao cijelu zemlju i Europu nezapamćen je u hrvatskoj glazbi. Sreća, čudo ili dobro osmišljen plan? Ako je netko pokazao potencijal da prijeđe granice Hrvatske i Balkana te postane europsko pa i svjetsko mainstream glazbeno ime, onda je to dečko iz Umaga. Može li se to dogoditi, i njemu i zemlji koja je uvjerena da u njoj ne nastaju pop-zvijezde globalnog potencijala?

Kako njegov najuži tim planira razvoj tog talenta i sve što je pred njim? Što za njega mogu i trebaju napraviti publisheri i drugi dionici glazbene industrije? Kako se igra na velikom EU terenu i slaže dvomjesečni pothvat koji ga čeka u dvoranama od Atene preko Berlina, Pariza, Madrida, Londona, Stockholma i Osla do Tallina?  Što njegov uspjeh znači za sve mlade autore i izvođače? Gdje ne smije pogriješiti, a gdje se to svakom može dogoditi, ukratko –

Što će biti dalje s Baby Lasagnom?!

Na sva ta pitanja u panel raspravi na prvom danu konferencije odgovorit će Krešimir Šustić, Markova ‘desna ruka’, prijatelj i osoba zadužena za njegove odnose s javnošću, violončelist Luka ŠulićNikola Jovanović, potpredsjednik Virgin Music Group Western Balkans – Universal Music Group, Nenad Marčec, glavni direktor HDS ZAMP-a i Bojan Mušćet, urednik i kolumnist portala Glazba.hr. Panel će moderirati Katarina Moškatelo.

Bavite li se glazbom, ovo ne želite propustiti: spriječite anxiety attack i prijavite se na 12. MAKK pun sjajnih tema i gostiju najbolje odmah, ovdje!

28. i 29. 11. 2024.

Prijavi se na MAKK 2024.