john_slPoznate marke poput Olympusa, Audija, Austrian Airwaysa i VH1 glazbene televizije, uz vizualne simbole, prigrlile su i zvuk kao dio svog identiteta. Od veselog zvona kamiona za sladoled preko signala za dolazak lifta pa sve do zvonjave telefona i mobitela, naša svakodnevica je bogata zvukovima i glazbom. Čovjek zaslužan za njih zove se John Groves, britanski skladatelj, producent i osnivač soundbranding tvrtke Groves. O važnosti glazbe za marketinšku komunikaciju i njenom utjecaju na naše postupke, emocije i razmišljanja, Groves će na MAKK-u govoriti na predavanju pod nazivom „Say it with music – the importance of sound for identity of brands, cities and more“.

Soundbranding je stvaranje indentiteta putem zvuka ili glazbe, a za Grovesa, glazba nije samo ukrasni dodatak, već esencijalni dio komunikacije pojedinog branda. Marketinški stručnjaci dosad su zanemarivali činjenicu da kupci, uz oči, imaju i uši – glazba je stoga jednako važna za percepciju nekog branda ili kampanje, baš kao i boje, simbol ili prepoznatljivi logotip. Groves i njegov tim tu činjenicu iskoristili su za brandiranje nekih od najvećih svjetskih institucija, marki i gradova.

Uz svoja dosadašnja radna iskustva, Groves će na MAKK-u predstaviti i svoj koncept ComMUSICation, odnosno primjenjenu glazbu, njeno korištenje u najrazličitije svrhe te snažni utjecaj zvuka na naše emocije i sjećanja. Uostalom, niste valjda mislili da je ono veselo zvono kamiona za sladoled plod slučajnosti?!

Prijavite se na ovogodišnji MAKK i osigurajte svoje mjesto na vrijeme – obrazac za online prijavu