
Hrvatska glazbena industrija ulazi u novu fazu – fazu planiranja, povezivanja i stvaranja zajedničke strategije razvoja. Strategija razvoja hrvatske glazbene industrije donosi inicijativu koju je pokrenula HUP Koordinacija kreativnih i kulturnih industrija (KKI), s ciljem izrade Strateškog okvira za razvoj glazbene industrije u Hrvatskoj.
Dokument će prvi put ponuditi sustavan pristup razvoju sektora kroz četiri ključna stupa: razvoj talenata i obrazovanje, digitalnu tranziciju, profesionalizaciju sektora i ekonomsku održivost. Temeljen na iskustvima i podacima iz prakse, okvir bi trebao postati temelj zajedničkog nastupa glazbene zajednice prema institucijama i tržištu, ali i platforma za jačanje međunarodne konkurentnosti hrvatske glazbe.
Uvodnu najavu održat će glavni direktor HDS ZAMP-a i predsjednik HUP Koordinacije kreativnih i kulturnih industrija Nenad Marčec i direktorica granskih udruga Hrvatske udruge poslodavaca Jasminka Martinović, koji će predstaviti ciljeve inicijative i važnost strateškog pristupa razvoju kulturnih i kreativnih industrija.
Slijedi prezentacija “Kako ćemo napraviti strategiju hrvatske glazbe?” koju će održati Jakov Kolega, koordinator projekta, s fokusom na proces izrade, uključivanje dionika i planirane korake koji će oblikovati budućnost glazbene industrije u Hrvatskoj.












