Budućnost kreativnosti fokus je nadolazećeg izdanja Međunarodne autorske kreativne konferencije MAKK, 24. i 25. studenoga, a ujedno i naziv prezentacije kojom direktor Zagrebačkog inovacijskog centra ZICER, Frane Šesnić, otvara konferenciju.

Zašto se IT sektor pokazao imun na pandemiju, koji su globalni trendovi u digitalnoj ekonomiji, što umjetna inteligencija, 5G i web 3.0 znače za kreativnu industriju, kako gaming može biti poluga razvoja glazbe i gdje su u svemu tome Hrvatska i hrvatski kreativci, otkrit će Šesnić prije nego se pridruži ostalim stručnjacima na panel diskusiji „Kamo ide streaming?“.

Panel će, uz Šesnića, ugostiti autora i frontmana grupe Dalmatino, Ivu Jagnjića, kolumnista i jednog od urednika portala Glazba.hr, Bojana Mušćeta te glavnog direktora HDS ZAMP-a, Nenada Marčeca, uz Idu Prester kao moderatoricu. Glazbeni streaming u kontinuiranom je rastu, kako u broju konzumenata, tako i u udjelu ukupnih prihoda glazbene industrije, no kako streaming tržište izgleda deset godina od danas i jesu li svi u tom lancu jednako zadovoljni i sretni? Raspodjela „digitalnog kolača“ nije jedini izazov streaming budućnosti: metapodaci snimaka na servisima i netransparentnost algoritama koji kroje slušateljske navike nove su teme oko kojih glazbenici i digitalne kompanije moraju naći zajednički jezik.

Cijeli program desetog MAKK-a dostupan je na linku, a mjesta je svakim danom sve manje stoga požurite s prijavom putem obrasca.

24. i 25. 11. 2022.

PRIJAVI SE NA MAKK 2022

Prijava na MAKK 2022